en dag.

vaknade vid halv 10 idag och var supertrött, ville bara somna om, men jag får sånt ångest av att sova länge. (längtar redan tills ikväll då jag får gå och lägga mig igen). tvätt-tiden började vid 8 men jag hatar att gå upp tidigt på mina lediga dagar, på jobbdagar med men då måste man ju. iallafall så det håller jag på med nu, tvätta och vika tvätt.. och dricker kaffe :P sitter nog på dagens ilandsproblem- kaffet kallnar alldelers för fort när man heller lite mjölk i.

snart ska jag åka och hämta min bror så ska vi åka till tattueraren, spännande, jag tycker att det är jättepirrigt även om det inte är jag som ska tattuera mig :P


sitter och funderar över om nästa vecka är en bra frukterianvecka!? tänkte jag skulle vara frukterian i en vecka bara för kul hehe, känner att det kan vara kul att testa, gick ju dóck inte så bra för mig förra gången, pallade ju inte ens en dag ;) men jag ska fundera lite, så återkommer jag angående det..


hej sålänge!









Kommentarer
Johanna

Värm mjölken då ;)

2010-03-04 @ 12:17:31
URL: http://johansvamp.blogg.se/
Anonym

Naw stackarn :D

Jobbigt läge där asså

2010-03-04 @ 13:28:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0