ansvar även för mig :)

idag är en stooor dag för mig :) jag är sämst på mitt jobb, och jag är även den enda som inte har något ansvarsområde, tills idag :D:D:D jag är från och med nu "kvitto-rulle-ansvarig" och det ansvaret går ut på att hålla koll på kvittorullarna, så att när dom börjar ta slut så säger jag till och då beställs nya.

det låter kanske som ett litet ansvar för andra, men för mig är detta en stor framgång!

jag är så himla glad och stolt!!




snart ska jag åka till drillträningen :)


Kommentarer
Anonym

Grattis =)



Det var på tiden attg du uppdaterade, har läst allt och det var en trevlig läsning, fast jag fick höra om det i lördags =)

2010-03-03 @ 18:43:17
thezze

Det innan var från mig men vem det var ifrån försvann =(

2010-03-03 @ 18:44:17
URL: http://theesfeez.blogg.se/
Kex mamma

äntligen har du börjat din klättring mot en bättre ställning på jobbet... grattis nu kan det bara bli bättre!

2010-03-07 @ 11:56:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0