sjuuukling

i fredags var emma här och kollade på lets dance, supermys. men på kvällen började jag känna en förkyldning pågång, och mycket riktigt igår vaknade jag upp helt genomtäppt och halsont. och på jobber blev det bara värre och värre så när vi stängde var jag heeeelt slut. men när jag är ute vid bilen så vill inte den rackaren starta alls :S så theresia var snäll och körde hem mig.
här hemma skulle henke ha personalfest och det var inte jag alls pepp på då jag mådde skit, så jag stängde in min på mitt rum och orkade knappt röra mig alls, det var ju inte så kul i morse då jag var tvungen att cykla till jobbet i snön, kylan och förkyldning men det var bara att bita ihop för jag hade inget annat val..
känner att jag inte alls har tid att vara sjuk nu, har äntligen fått lite mer jobb och träningen drar igång igen i morgon.
ikväll har henke och jag gjort hemlagad pizza och jag hade soltorkade tomater på min, det var jättegott och så var jag godissugen också så jag köpte lite, men jag känner ju ingen smak över huvud taget så det sket sig ju..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0