Nytt år!!

jaha då var det ett nytt år igen, tycker det går skrämmande fort :P
mitt nyår firades med en galen hemmakväll med henke och emma!! kul hade vi, med massa singstar!!
efter tolvslaget drog emma och jag in till stan en svängom, hamnade balnd annat på sjukan som inte riktigt var i min smak kanske men jag hade kul på vägen till och från stan iallafall, bjuder på en bild också!




idag är det ju första dagen på året 2010 och jag har hunnit med en massa saker redan, ätit årets första jordgubbar, årets första pizza, gått på årets första bio (new moon för 3 gången :P men bara en gång i år), sett årets första snö och cyklat för första gången i år, i morgon ska jag ta årets första biltur :) och jobba för första gången på året hehe.


igår hade jag tänkt att vi skulle ha lite chokladdoppade jordgubbar. men jag misslyckades rätt så rejält, här är resultatet, det ser ut som jordgubbar doppade i bajs.. "w



det var allt jag hade att bjuda på, hoppas alla får ett riktigt bra 2010


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0