ny vecka, nytt liv

nu är det en ny vecka och jag ska åter igen försöka skaka av mig mitt sjukt onyttiga liv.. idag var jag på ett gympapass på friskis, och jag vet ju att min undermedvetna lathet alltid försöker stoppa mig. så idag sa jag nej till allt sånt och jag kände inte efter det minsta, fast jag hade lite ont i magen men jag gick iallafall. först fick jag håll, så då fick jag vila mig i ett hörn, sen kände jag av min vänstra lilltå som jag brukar tappa känseln i, att det gorde ont när jag sprang, jag fick kramp i vänstra knäväcket och så var jag lite snorig så jag fick gå ut och snyta mig mitt under passet, jag körde på så gott jag kunde, men jag blir lite sur att det alltid ska vara nått som bråkar med mig!!
sen var det drillträning som verkligen gick jättedåligt, klarade inte av att göra någonting.. och på lördag är det tävling så det är ju toppen!
och så skull jag gått på skivstång ikväll men jag hade jätteont i magen så jag hoppade det.. :( får bli på onsdag istället.
henke fyller år i morgon så igår hade vi lite fördelsedagsfika här hemma, det var mysigt men kortvarigt :) och i morgon blir det födelsedagsmiddag på stekhuset med molle och therese, för molle fyller också år i morgon :P
förra veckan var jag mamma och emma på bio- "har du hört ryktet om morgans" tror jag den hette, hehe den var jättekul och mysig så den rekomenderar jag verkligen. man måste inte se den på bio, men jag tycker absolut att man ska se den iallafall.


Kommentarer
G2 / Gosia

Jag vet, har redan skrivit om det i min blogg :P

2010-02-01 @ 23:30:15
URL: http://gosia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0