min dag idag!

ja alla har väl hört om KLT jävlarna som lämnade mig för att frysa ihjäl på busshållsplatsen vid tingshuset, och inte nog med det så kom jag ju försent till jobbet med!! men jag tänker inte älta det mer.




så efter jobbet så åkte henke och jag till ikea för att inhandla ny säng och byrå för julklappspengarna vi fick. men när vi skulle kolla vilken lagerplats sängen låg på stod det bara "kontakta personalen"

och när vi gjorde det så kollade han upp den i sin dator och kom fram till "den har utgått, och vi har iiiinga alls på lager" "whaaat!?" sa jag och tappade typ hakan och fick pinsamt nog tårar i ögonen!!

som jag hade planerat hur länge som helst och bara önskat mig pengar i julklapp för att kunna köpa den! jag blev superbesviken.

meeeen, vi fick köpa visningsexet som var kantstött och jävligt, men 1100:- billigare :D så nu är jag glad igen!





nu ska jag dricka kaffe :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0