Kids are cruel!

var inne i stan på ett ärende förut, går där med min mp3 och mitt tuggummi i en helt annan värld. och så vips en superhal fläck, jag drar dit som fan!! och jag som knappt fattat nånting studsar upp på fötter igen, kollar snabbt ifall någon hann se dunderfallet som inte gick att missa.

då står det ju självklart ett helt led med snorungar vid övergångsstället, alla skrattar och pekar och visar kompisen brevid hur fallet såg ut.

jag kunde dött!! och dom bara skrattade..

nu tröstar jag mig med en fruktsallad och en supergod latte med lite kanel på :) tänker tillbaka på tiden då man satt utanför baronen och kollade på alla som ramlade där utanför ^^






:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0