1 december och snö :)

här sitter jag i myskläder med en kaffe och bara njuter av snön. för typ 2 år sen trodde jag att jag aldrig mer skulle få se snö i kalmar, men förra året var det snö på julafton :) och nu är det första december och snö!!

lägger ut bilder på lite av det jag shoppade i måndags!


2 par nya bronx stövlar :) - dom får stå brevid mina svarta.




tofflor från Monki




te-mugg från Indiska




en "sålänge"-förlovningsring, tills jag har råd att köpa den riktiga




och lite annat som en kofta, tjocktröja, pannband, nagellack och så.


tofflorna är lite kul, och fyller sin funktion att hålla fötterna varma, men går typ inte att gå i dom, det är som att gå med simfötter på, så jag snubblar runt här hemma.


snart åker jag och jobbar resten av dagen/kvällen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0