småsur

vaknade vid 7 i morse av henkes alarm.. blev pigg, funderade över om jag skulle gå på passet eller inte. bestämde mig för att somna om, precis när jag håller på att somna går henkes alarm igång igen (jag hatar folk som snooozar) buffar till honom lite och säger att ska gå upp. håller på att somna om igen till henkes irriterande snarkningar, hans alarm går igen!!! jag vaknar till och säger att nu får han faskimig gå upp!!!


kollar in passet på mobilen och ser att det är inställt.
stänger på tv:n och kollar lite, somnar till nåt typ av "ringa-in-och-gissa-fel-och-få-skyhöga-telefonräkningar" program,
drömde en skitskum dröm ") 

vaknar återigen- av att mobilen ringer, får panik då jag direkt tänker att jag har missat nåt, eller är försenad till nåt! ne. då är det bara tandläkarn som vill påminna mig om att jag ska dit i morgon!! men snälla nån, ringer dom runt till alla i ottan dagen innan för att folk inte ska glömma att komma ..!?

blir så jävla sur.. ville ju sova ut för en gångs skull!!

så då var det bara att gå upp, nu är det bara en timme kvar till jag ska jobba så jag ska nog äte lite frukost på detta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0