23 men ser ut som 13

ja vi vet ju alla vilken sjuk åldersnojja jag har, men nu får det faskimig vara nog, bara för att jag känner ångest över att jag redan är 23 så är jag inte så sugen på att se ut som en 13-åring i ansiktet!!

jag hade inte en finne när jag gick på högstadiet och man kunde ha det då för alla andra hade ju också det, men nu när man är över 20 så kommer dom, så man ser ut som en pizza i ansiktet. jag har varit galet desperat efter hudvårdsprodukter och smink som ska ta bort och täcka min fula hy, men inget hjälper, det blir bara värre.




men mitt senaste inköp är svindyra Karin Herzog´s hudvårsdserie mot acne under 30. jag hoppas verkligen att detta hjälper nu annars vet jag inte vad jag gör!!



tidigare på dagen idag var jag, mamma och henke i figeholm och köpte en moppe till mamma, hon ville ha en nu när hon ska flytta ut på landet, smidigt att ta sig till jobbet på varje dag :P





har fått låna mammas tempurmadrass idag med, ska eventuellt köpa en, men man vill ju testa några nätter på en innan man går och inhandlar en.

god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0