100820

idag jobbade jag 9-19.30 monsterpass men det var kul :) på lunchen skulle jag pilla med min mobil som jag alltid gör på lunchen men upptäckte att jag inte hade den med mig alls.. var lite sen hemmifrån så jag hade antagligen glömt den i all hast, trodde jag. men när jag kom hem kunde jag inte hitta den nån stans, kunde heller inte ringa till den då henke inte var hemma och hemtelefonen är kopplad till min mobil "_ så jag fick logga in på msn och skriva till emma att hon var tvungen att ringa min mobil.

men det gick till telefonsvararen direkt, så det är kört.. har antagligen tappat mobilen någonstans påväg till jobbet "w men henke fixade fram ett nytt simkort till mig så jag har mitt gamla nummer och min gamla mobil.

hittade en kul bild på min gamla telefon som är tagen under uppbyggnaden av våran rusta butik


minnen man glömt bort :)




igår var jag och kolla på min kusin tove´s ridlägersavslutning dom hoppade en liten bana, tove red en stor D-ponny som heter Spindle och hon var jätteduktig, sist jag var med henne och red fick jag springa och leda henne i skogen och nu red hon jättebra och hoppade i galopp och allt :) tog jättemycket fina bilder på henne med mobilen, men dom är ju helt borta nu :(   kul var det iallafall.


emma är hemma igen efter nästan 2 veckor i norge så vi tog en kaffe ikväll mycket skoj och mysigt :)


i morgon ska jag jobba lite på dan och sen blir det kräftskiva på kvällen :) nu ska henke och jag kolla på film.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0