The tatto

igår var det ju dags för mig att gadda mig för livet, hade inte varit nervös alls, tills en halvtimme innan, precis när jag skulle åka, världens ångest i magen!! fick lite panik faktiskt.
men det var bara att bita ihop och åka och hämta bror min som skulle följa med och hålla mig i handen :)
och fy fasen vad ont det gjorde!! jag visste ju så klart att det skulle göra ont, men så ont trodde jag aldrig. det kändes precis som om han satt och skar i mig med en kniv "o
efter ca 2 timmars lidande så var jag klar och jag är sjukt nöjd med resultatet och jag är så stolt över mig själv :)
först är den första bilden på tattueringen jag tänkte som emma testade att måla på mig i juni 2008 :)
och så den riktiga, lite påbyggd :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0