strand!

idag jobbade jag till klockan 13, och efter jag slutat så åkte emma och jag och lunchade :)

efter maten kände vi såklart för en kaffe eller 4 så vi tänkte åka hem till emma och ta en kaffe och kolla på en film som vi hyrde igår men inte orkade kolla på, men eftersom att det var så galet fint väder så åkte vi på en utflykt till borgholm, och hela vägen så lyssnade vi på goa låtar från 90´talet :) det blev en hel del axeldansande till "cotton eye joe" och "millenium 2"! när vi kom fram tog vi tog varsin (som emma kallar dom) brasselstol och satte oss på stranden bakom strand :P hehe belive it or not vi hade hela stranden för oss själva, först var solen inte på så bra humör så det var lite kyligt, men sen kom den fram och det var så sjukt skönt att sitta på en sandstrand i en brasselstol, dricka kaffe och bara njuta av solen :)





där satt vi i ett par timmar, sen åkte vi hem och kollade på den där sketna filmen som vi hade hyrt, "äntligen midsommar" det var en av dom sämsta filmerna jag någonsin sett, se den inte!!

tack för idag!! over and out :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0