Personalfest @ my place


ja, igår hade vi lite hemmagjord personalfest här hemma hos mig, dels för att någon anmälde mig som frivillig och dels för att jag ska flytta så det var väl deras ända chans att få se hur jag bor :P

kul att så många kunde komma ändå det brukar ju alltid bli så att hälften inte kan och resten bangar ur för att den första hälften inte kunde, men alla kom förutom en, så det var jättekul :)


vi beställde hem pizza från italia, sjöng singstar och skrattade massa massa :D något som var mycket tråkigt var dock att jag mådde jättedåligt, och det var inte för att jag hade druckit för mycket utan det är nog min nervösa stressmage som spökar med mig igen, för det kändes precis som att vara tillbaka på studentdagen igen "_ ett glas vin fick jag iallafall..



så det blev tyvärr så att alla åkte in till stan, och jag stannade hemma och däckade direkt i sängen, mådde otroligt mycket bättre än dom andra på jobbet idag iallafall :P

lika som bär    (elin och jag)



mina masker hittades också, vi hade grymt kul med dom :)


Anna hittade godis











idag på jobbet så räknade jag kassorna heeeelt själv, och jag är så grymt stolt över migsjälv, trodde aldrig att denna dagen skulle komma, men jag var jätteduktig, och det var inte så svårt kom det kändes när jag höll på att lära mig :P så nu är jag en nästan full-lärd "butiks-stängare"  


kvällen tillbringades hemma hos molle och therese med grillning och tv-myys :)



kom på en sak, skrev ju ett inägg för ganska länge sen om kunden som var inne och frågade om våffeljärn!! han var och inhandlade ett idag, så nu vet ni det!


Kommentarer
Thina

jag är glad för hans skull... nu kan han äta våfflor när han vill! vad gör man inte för ett järn eller hur var det?

2010-04-26 @ 21:42:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0