mysdag <3

idag har det varit en mysdag, började med att hämta upp elin 05.45 och så åkte vi till jobbet och plockade lite pall, slutade 12 och då lunchade jag med emma.

efter det tog vi en tripp till öland, tänkte först inte åka så långt men hamnade efter mycker om och men i nunnedalen, lite fel säsong för det kanske men vi tyckte det kunde vara mysigt ändå. och det var det också tills vi hittade ett halvt får eller det kan också ha varit en get, inte mycket mer än revbenen och lite tänder kvar på den, usch och fyy!!

sen började det blåsa och regna, då var det inte så kul längre så då åkte vi hem.


emma skulle ta en bild på mig när jag stod på stenmuren
men jag råkade ställa mig på en lös sten och precis när hon
tog kortet ramlade jag, haha! jag bjuder verkligen på den!!



inte lika grönt och fint som när henke och jag var där i somras
men inte heller mindre mysigt för det :P



sen åkte jag och henke hem till mamma och tapetserade om i mitt gamla rum :) och på kvällen gick emma och jag på bio- "flickan från ovan", jag känner en blandning av bra film, konstig, fängslande och besvikelse!


i morgon blir det åka av shopping och kolla lägenheten som inte blev av i måndags :)


Kommentarer
Mamma

ja du ser ganska skrämd ut... och du gick ju efter första tapetvåden på en vägg så tapetsera om ditt gamla rum är väl mycket sagt :-)

2010-04-23 @ 08:17:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0