magont och lägenhet!

i söndags var vi och grillade hos molle och therese :) då kläckte helt plötsligt henke nyheten att han funderar på flytt. jag blev lite chockad och lite glad :) jag vill inte flytta ifrån denna lägenheten, men det känns också onödigt att bo kvar.. så i söndags kväll kollade vi om lägenheter, och på måndag ska vi kanske titta på en!!

det känns helt sjukt att vi ska flytta, allt kom på plötsligt och jag hinner knappt med att tänka på vad som händer. jag kommer sakna denna lägenheten så galet mycket.
det är ju lite kul, något som är lite tråkigare.. för mig iallafall är att jag har drabbats av en sjuk smärta i magen, jag trodde det var min stressmage som ville göra sig påmind men när jag var på vårdcentralen igår så verkade det mer som om det är mina tarmar som bråkar "_ men dom vet inte alls än, fick lämna blodprov igår och var inne idag och lämnade lite fler prov, jag hoppas dom hittar felet snart, för jag har sjukt ont!!
som om inte det vore nog så får jag bara äta havregrynsgröt, jag är så godissugen och jag vill verkligen ha en kopp kaffe med ett litet litet bloss bara, men det går inte, så det blir bara havregrynsgröt för hela slanten..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0