hairminator :)

det är så sjukt roligt att tänka tillbaka på när man var liten, ett minne som jag har från just långfredagen är att när jag var liten så trodde jag på riktigt att man var inte fick ha roligt för att sörja att jesus korsfästes eller vad det nu var, (har inte kommit så långt i bibeln än) nä men jag trodde verkligen att man var tvungen att i sin ensamhet sitta och sörja, eller om man inte var ensam så fick man iallafall inte ha roligt och absolut inte skratta.

hehe vad får man allt i från!?

idag har jag iallafall varit ute hos morfar, eller ute i huset iallafall, var skitskumt att morfar inte var där. hela släkten var där och vi åt påskmat, jag hittade en gammal hairminator, tyckte den var ganska lik kenny starfighters :P förutom färgen då





sen fick jag med mig Tove hem och vi kollade på Twilight :)


ikväll ska jag leka med elin, vi ska äta nåt gott och bara mysa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0