en galen natt!!


i fredags var jag på bio med elin, en galen natt, haha jag skrattade verkligen, trodde den skulle vara skit, men den var riktigt kul! själva filmen var ju inte så bra, men den var kul, den var mer rolig än bra. och det var lite gött för på sistone har det bara blivit skitfilmer.



efter filmen drog vi hem till elin och myste lite, elin (tro det eller ej) har tjatat i 2 dagar på att vi ska spela fia med knuff haha, trodde hom skämtade först men inte, så vi spelade fia, jag staplade ett torn också det var fatiskt riktigt svårt, elin klarade bara 3 :)





sen hämtade jag henke och hans vänner som hade varit på fest i lindsdal, och när jag skulle köra in till stan igen så sprang det ut ett rådjur mitt framför bilen, jag skrek (haha ett sånt där "carrie bradshaw" skrik) och bromsade allt vad jag kunde, och det var så sjuk nära att jag körde på den, men ingen skadad som tur var. men det var riktigt läskigt!!



igår var jag med om något fruktansvärt! jag tog med mig min havregryn till jobbet som vanligt, och micrade på min gröt, och då upptäckte jag att jag hade glömt mjölken, fyy fan det var något av den äckligaste jag har ätit, att mjölken kan göra så mycket egentigen men uscha var vidrigt utan! havregrynsgröt utan något på!!!

idag ska jag få riktig mat, minns inte när jag åt det senast,.. jo baskemig det var ju i söndags! när vi var hos molle och therese. men idag så ska jag iallafall äta lunch hos mamma, det ska bli gott!


i morgon ska vi kolla på lägenhet (wihooo)

hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0