dubbel illusion!!

idag var jag ledig från jobbet så jag passade på att gå på extraträningen, det första jag gjorde var att sträcka mig på nåt lustigt sätt i armen, så jag kunde knappt röra den alls (har fortfarande sjukt ont).. men sen tänkte jag att på kul testa att göra en dubbel illusion, tänkte såklart att inte skulle klara det för det är ganska svårt, och jag är inte så bra.. men så hände nåt konstigt- jag var sjukt nära på att ta. så jag testade några gånger till och så från ingenstans gjorde jag en (ja jag är så stolt så jag tänker säga det) gryyyym dubbel illusion, alltså inget trams lite på skoj och typ ta, utan på riktigt, skitsnygg, helt perfekt och jag är så chockad!! och glad förstås, Jag kan, och så gjorde jag typ 8 stycken riktigt bra :):)
de ni- det trodde ni väl inte om mig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0