sushi

nu har vi slängt ut glassen (269 stycken glassar slängde jag)  och börjat bygga upp julen på jobbet, shit det är ju bara september!! men det är riktigt kul och jag längtar till jul nu :)  för övrigt har helgen gått fort och jag har inte gjort så mycket vettigt alls.

henke och jag har flyttat ut det gamla köksbordet och stolarna till vardagsrummet och köpt nytt till köket



i morgon är jag ledig så då ska jag tvätta (: och bara ladda inför en "mer-än-heltids-vecka" igen, ska försöka hinna med att skaffa ett friskiskort också!

ikväll åt henke och jag sushi för första gången, och det var sådär, bitarna med fisk i tyckte jag inte om men dom med räka gillade jag, henke blev tjock i halsen typ direkt (dock inget allvarligt, han hade bara satt i halsen) så jag fick allt själv.
 


Kommentarer
Thezze

Det blev jättefint, passade perfekt där ju, och så har ni ju from nu ett stort fint "fin" bord också...

Gick det bra med Henrik sen, när ni åt fisk menar jag? Kram

2009-09-28 @ 07:45:09
URL: http://theesfeez.blogg.se/
Lindah

Gud vad snyggt!

2009-09-29 @ 21:49:33
URL: http://tjocktrumman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0