lördag

idag var jag mor, bror, moster och kusin på "mediemässa" på öland det var spännande, intressant och en besvikelse.. jag köpte en sten till henke och en till mig, som ska göra mig gladare och henke på mindre dåligt humör, förstår mig faktiskt inte på honom alls, han klagar på att jag är så sur när jag kommer hem, men igår när jag kom hem var jag jätteglad, men då var han ändå inte nöjd för då var jag för glad.

var även på "stor-seans" på "mediemässan" men jag fick inte ut så mycket av det och typ ingen annan heller för mediet hade knappt ett rätt, men det var ju intressant..

igår begick jag ett stort misstag, tänkte att henke och jag skulle ha en kul stund tillsammans så jag tänkte att vi skulle spela tv-spel, det skulle vi inte ha gjort.. helvetet brakade lös när henke bara förlorade och blev en liten aning för rastlös ajajaj.  



Kommentarer
Thezze

Ojoj, det låter som om det är full rulle hemma hos er emmelanåt =) hoppas att det är en bättre dag idag, och att vi snart kan ses igen...Kram

2009-09-06 @ 16:10:03
URL: http://theesfeez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0