kräftfiske

gårdagen började inte bra alls, jag tyckte att henke och jag skulle passa på att göra något tillsammans när båda var lediga men han ville spela tv-spel, då blev jag sur för jag tyckte det var onödigt, han kan ju spela tv-spel närsomhelst när vi inte är lediga samtidigt, iallafall så släpper jag den iden men tänker iallafall inte stanna kvar hemma, men vad händer då, jo precis när jag ska åka blir henke sur på mig för att jag alltid ska få som jag vill och hängde med iallafall, men va!? jag hade ju släppt idén om att hitta på nåt tillsammans och tänkte hitta på nåt själv, aah fattar ingenting iallafall.

vi åkte och skulle plocka lite svamp men hittade inte en enda.. därimot så lyckades henke tappa bort mig,.

senare på dagen åkte vi till boda och fiskade kräftor med henkes föräldrar, och då var henke såklart helnöjd, och då var jag också det, så länge han är på gott humör är jag det också..

på kvällen sen kom emma förbi och vi kollade på män som hatar kvinnor, en bra film, men helt ärligt tycker jag inte att den var bättre än någon annan bra film.

aja nu måste jag cykla till jobbet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0