höstväder

ååh vilket höstväder det är ute :):) jag vill bara springa ut, men jag måste vara inne och städa eftersom vi ska ha gäster ikväll, haha vad vuxet det lät att säga gäster, jag menar att molle och therese kommer ikväll :) så då måste vi ha fint, men jag vill bara sätta mig ute i solen med en kaffe och bara njuuuuta :)

kom på en kul grej, i förrgår målade jag naglarna i (vad jag trodde var) en härlig rosa färg, men icke- mina naglar/fingrar ser ut att ha fått en infektion "_ 

aja nu måste jag tillbaka till städningen om jag snabbar mig så kanske jag hinner ut också.

en sak som jag kom och tänka på är nästan lite hemskt men henke är och jagar och har varit borta sen igårkväll och kommer hem i eftermiddag nån gång, men det hemska som jag kom på iallafall är att jag verkligen njuter av att vara ensam hemma "o är det fel att känna så!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0