hojjen

i onsdags cyklade jag till drillen, och i torsdags när jag skulle ha cyklen hittade jag inte nycklen, och hade inte tid att leta så jag tog bilen till jobbet, sen gick veckan och jag tänkte inte mer på det förens igår då jag kännde att jag måste cykla, så jag letade och letade efter min nyckel men hittade bara reserven, så jag tog den och skuttade ut till cyklen och såg att min andra cykelnyckel satt i cyklen :O:O:O ojdå tur att den stod kvar för så hade den ju stått i en vecka, konstigt att jag inte hade sett det för min nyckelring är stor och rosa..

kom på att jag glömde skriva i det förra inlägget att jag och elin var på dejt i söndags, vi gick på bio, "the ulgy truth" haha den var så himla kul, jag skrattade så sjukt mycket, gå och se den!!


Kommentarer
Lindah

Vad kul med en ny blogg att läsa :) puss.

2009-09-18 @ 18:55:45
URL: http://tjocktrumman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0