gårdagen + dagen

igår hade vi ju lite middag med molle och therese vilket var jättetrevligt, och lyckat. inte så mycket mer att tillägga förutom att vi måste göra om det snart..

idag var jag runt och kollade om bänkdiskmaskin, men fan vad krångel det ska vara då, vvs killar hit och omdragning av vattenledningar dit, kan det inte bara vara att sätta maskinen på bäken fylla den med disk och köra igång,.!? det tycker jag låter mycket vettigare!!

förövringt har jag varit galet trött hela dagen och så var vi och firade farmor fornander som fyllde 80 men där höll jag nästan på att somna för jag var så trött, nu är jag piggare, men ska gå och lägga mig nu för det är jobbadag i morgon, och henke ska vara barnvakt åt Tove och Isak :) kul.

var hos karin ikväll också det var kul, vi (eller mest jag) har lite fuffens för oss det ska bli naaajs!! men det kan jag inte berätta om här tyvärr.. ".

jag råkade klia sönder mig i ansiktet, så jag var tvungen att sätta dit ett plåster, nu ser jag ut som en lite coolare R Kelly med ett muminplåster på kinden :P
god natt i morgon ska jag jobba ett 10-timmarspass su nu måste jag ladda..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0