freeeedag!!

idag är det fredag och det är så gott!

har jobbat idag och passet gick helt otroligt fort, och efter jobbet cyklade jag bort till karin och macken som för övrigt snart inte är macken längre utan en liten butik kul, nu är jag hemma igen och har ännu en gång tejpat min fot för den gör fortfarande massa ont efter dagens jobb, har smörjt den med salva men vet inte om jag tyckte den hjälpte så mycket, gillar tejpen den funkar, men det är ganska osexigt med tejp på hela foten.. aah som om nån skulle bry sig!

i morgon blir det att äta kräftor och dricka vin :) med molle och therese här hos henke och mig, det ska bli riktigt mys!! vet dock inte alls vad jag ska ha på mig än, har ju inga kläder alls "w

idag hade för övrigt en lite halvny favoritfrisyr idag som jag fick jättefina kommentarer för :) det var kul.


"fläthårbandet" är nog den bästa accesoaren jag köpt på länge, den kan man verkligen ha till allt, den gillar jag verkligen!

haha när man tittar på bilderna kan man ju nästan tro att jag gillar lila haha tillochmed toffsen "o
det var nog allt för mig ikväll :)


Kommentarer
Anja

de va jättefint på dig, och hårbandet såg ju ut somm ditt hår precis. bra köp Röd :)

2009-10-07 @ 22:52:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0