..

tänkte att det var dax att uppdatera bloggen igen..

fick min lönespec igår, jag jobbade 165 timmar i augusti det är lite skillnad mot de 76 timmar jag är anställd på :) det gillar vi!!
för övrigt rullar jobbet på, men jag saknar fortfarande stolarna i kassan massa massa, får helt galet ont i kroppen av att stå hela dagen, har börjat känna av i foten igen, det känns precis exakt som när man har stukat foten, men jag har inte det, det gör så fruktansvärt ont, igår blev min träning lidande pga det och hela dagen på jobbet led jag av det. någon sa till mig att det kunde bero på att mina ledband var slitna, jaha!? men vad gör man åt det då?

nu har jag iallafall tejpat hela vristen med sporttejp och det känns lite bättre. tänkte åka till apoteket och höra med dom om det skulle kunna hjälpa med någon typ av zoonkräm.. hade föräldrarmöte igår och det fick mig verkligen att inse att jag drillar bara för min egen skull.

hade tänkt städa resten av dagen, och så skulle jag bara vilja säga att henke jag tycker om dig galen mycket, mer än du någonsin kommer tycka om mig, puss hjärtat!


Kommentarer
Johanna

Ta ibumetin salva! Det hjälper! (ifall det är nått liknade det jag hade! :D)

2009-09-18 @ 09:11:07
URL: http://mintidininorge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0