en ängel på vift

idag är jag ledig och det är löning, väder skriker höst!! inget kan förstöra en sånhär dag, förutom att det är städdag idag, men jag tänker bortse från det en liten stund och hoppas att karin ringer snart så att vi kan åka in till stan. dagen planer är förövrigt att åka in till stan med karin, hon vet dock inte om det än.. sen när henke har slutat ska vi åka till ikea, och efter det blir det nog att åka och storhandla för kylen börjar bli tom.. ikväll hoppas jag på att åka till öland för det är så mysigt att åka dit när det är skördefest, men tyvärr så ska inte mamma (som jag slltid åker med) åka dit i år, och henke vägrar för han tycker det är skittråkigt och emma vet inte, hon skulle noga överväga för och nackdelar med att åka med mig innan hon kunde bestämma sig.. men jag hoppas hon säger ja!!


såg en mycket intressant sak på leksaksavdelningen på jobbet häromdagen:



Princessa med djur..

och om ni har vägarna förbi rusta kalmar någon dag så måste nu kolla in klädavdelningen för där står det nämligen en provdocka som har på sig en skjorta med slips och det är jag som har klätt på honom och för fösta gången i mitt liv knutit en slipsknut, helt på egen hand, utan någon hjälp alls! hade ingen aning om hur man gör, så jag började snurra slipsen lite runt och så vips en slipsknut!! inte illa och jag är så nöjd så att alla på jobbet har motvilligt tvingats gå och kolla på den :)


over and out!


Kommentarer
Anja

hahahaahaa. JAG DÖR!

2009-10-07 @ 22:48:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0