:P

jag har precis gjort en helt otrolig resa tillbaka 2 timmar i tiden!!
idag är det dagen då man ska ställa om klockan till vintertid, hehe när jag kom hem från jobbet vid typ halv 7 så tänkte jag att det är bäst att ställa om alla klockorna direkt så det inte blir några missföstånd i morgon, jag hade även full koll på att man ska ställa klockan 1 timme tillbaka i tiden, men ändå gick något snett, mycket snett, och jag ställde istället fram klockan 1 timme.

så klockan var då halv 8 istället för halv 7, nu är klockan 20 över 11 (eller som min klocka var 20 över 12), och jag kom precis på av en slump att jag hade ställt klockan på tok fel haha så helt plötsligt gick klockan från otroligt sena 00.20 till supertidiga 22.20

jag känner det i hela kroppen att jag har rest tillbaka 2 timmar i tiden "o


det känns jättetomt utan henke här, först tyckte jag det var skönt att få vara lite ensam och göra lite som man vill, men nu börjar det kännas konstigt och jag saknar honom jättemycket, jag kanske känner så för att jag fick sova en hel natt igenom utan några störningsmoment,(eller för att han har lovat att klia mig på ryggen när han kommer hem) förutom alarmet som ringde vit 08 i morse, men i morgon blir det annat med det för då får jag (och alla andra) sova en timme längre :)


dagens citat "hon vill bara markera att hon gärna skulle kramas, bara hon slipper göra det"
-ett citat som passar in på mig otroligt mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0