modehuset

igår var jag med om två hemska saker, "_

1: jag var på skivstångspass och jag var där ca en kvart innan, tyckte själv att jag var i god tid, men ICKE hallen var full och den enda platsen som fans kvar var längst fram, fy det var skitjobbigt magnus kollade på mig hela tiden och då kan man ju inte ligga på latsidan så fort det blir lite jobbigt, plus att man står i centrum för alla bakom, kännde mig verkligen uttittad, det var en otroligt jobbig situation

2: igår kväll lagade henke och jag soppa till middag, en fryst soppa som jag hade köpt, den såg skitgod ut på bilden, men först luktade den riktigt äckligt, sen smakade den nästan ännu värre, men det värsta var att det var kummin i den (antagligen därav den sjukt äckliga smaken), det är ju (förutom curry) den äckligaste och värsta kryddan jag vet.



ikväll var jag på VIP invigning på modehuset som öppnar i morgon, det var kul, dock tycker jag att det var ett riktigt skitutbud av butiker, det är alla butiker inne i stan som har flyttat ut till hansa city. Cubus och skopunkten är ju nya och det gillar jag verkligen men nästan alla andra är ju samma som inne i stan eller på giraffen och köpstan.

när vi kom fick vi gå på röda mattan och och posera framför en limousin samtidig som dom tog kort, det känndes ärligt talat skitpinsamt, men men alla var tvugna att göra det. sen där inne fick vi supergod buffé, och kolla in i alla butikerna, men alla butikerna var jättesmå, en sak som var lite kul var faktiskt H&M som inte alls var som inne i stan, utan den var med som på nordstan i göteborg där det är lite mer nattklubbskänsla över den, kul med lite nytt.

jag beställde även en klipptid på salongen Soheilas som öppnat där, eftersom att mitt underhår är som en stor dreadlock! kan bero på att jag färgat ca 4 gånger på 3 månader.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0