igång.

varför går det så lång tid mellan mina blogginlägg, synd med tanke på att jag har galet många läsare!!


jag har ju skaffat gymkort nu och jag är igång med träningen vilket är sukt kul och skönt, nu måste jag bara hitta en träningsväska, hittar ingen bra alls,

skivstång är min nya favoritträning :) det är hur jobbigt, kul och skönt (efteråt) som helst, det är bra, blir nog ett pass i morgon!!

i morgon är jag ledig så då skulle jag behöva pallra mig in till stan och kolla om en bra träningsväska.. men vi får se, det är ju städdag också "/

det känns som om jag håller på att bli riktigt förkyld också, men det har jag sagt länge nu och inget hat brutit ut men nu är det lite värre, hoppas att det inte blir nåt, har inte tid eller råd att vara sjuk.


Kommentarer
Anonym

Hur många läsare har du då?

2009-10-09 @ 13:30:25
Thina

men ska du träna om du känner dig förkyld...

2009-10-14 @ 12:14:37
Karin

Emelie vad har hänt? Det är ju den 14 idag. Du har ju bloggdator ffs!

2009-10-14 @ 22:48:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0