hej

idag kom en liten panda med posten, min välkomspresent eller nåt för att jag är pandafadder, det var ju kul, han kunde dock se lite gladare ut. men man kan väl inte få allt. jag tyckte att han skulle få ett namn, men i brist på förslag, förutom "pandan" så kollade jag dagens namnsdagsbarn. Jag kallar honom numera för "sibylla"





i fredags hade henke personalfest hemma hos oss så jag försökte hålla mig borta så länge ja bara kunde. efter jobbet åkte jag istället till karins jobb, men när klockan var halv 11 hade jag inte längre någon stans att ta vägen så jag var tvungen att åka hem, och här var det fullt ös, det var en konstig känsla att inte känna sig välkommen i sin egen lägenhet, men efter en stund så var jag som en av dom :) det var en kul fest fast att jag bara var med när det började gå över styr.

sen i lördags var jag på team-mys hemma hos elin och vi åt tacos, kollade på drillfilm och skrattade massa massa. min mobl hade dött under dagen och jag hade sagt till henke att jag skulle komma hem typ 11, så när klockan var 1 och jag inte hade pratat med henke tänkte jag att han skulle va superduperorolig när jag kom hem, men icke han hade somnat på soffan vid typ halv 9 och trodde att klockan var typ det när jag kom hem.

i söndags var det släktkalas och det var jättemysigt, jag tycker jättemycket om att träffa släkten, men jag blir lite störd på att min moster säger "den där fleecen tove hade sagt till dig att hon önskade sig i julklapp ska du inte köpa, hon behöver inte det, jag hör av mig längre fram om vad hon behöver".
jag tycker att julklappar handlade om att ge det man vill ge och eventuellt det personen i fråga önskar sig, inte det föräldrarna tycker dom behöver!! 


för att avsluta detta blogginlägg så skulle jag vilja skriva hur sur jag är på friskis och svettis kalmar som har ett endra roligt pass att gå på men som man aldrig får gå på för att det alltid är fullbokat, det lär ju inte bara vara jag som inte får plats varje gång, då tycker jag att dom borde ha en större sal till det passet eller ett pass till sammtidigt!! är det för mycket begärt!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0