ensam hemma

henke har åkt iväg för att jaga, kommer hem igen lördag natt.. vilket betyder att jag är helt ensam hemma, helt ensam hemma med bara mig och mina tankar.. jag blir tokig, tror helt ärligt att jag börjar bli knäpp, tankarna bara snurrar och snurrar.. vet varken ut eller in, det käns som om jag inte känner mig själv längre.


köpte en ny påslös dammsugare idag till ett otroligt överkommligt pris, har precis provkört den, kanske inte var så uppskattat av mina grannar, och framför allt inte uppskattat av Allis. men det var kul och intressant att se allt skit man kan ha i en matta :)

tänkte faktisk gå och lägga mig nu, ska bli så skönt att få sova ensam, i lugn och ro. henke driver mig till vansinne om nätterna han snarkar så att jag blir förvånad att inte grannarna har klagat. igår låg jag och vred och vände mig till typ klockan halv 2 innan jag gav upp och gick ut och la mig i soffan, för att sedan återvända in i sovrummet vid ca 5, henkes klocka ringde vid kvart över 6 och jag var bombsäker på att det var jag som skulle gå upp, men fick somna om och min klocka ringde inte förens 8- skönt!!

i morgon ska jag jobba, hoppas det blir lite ös nu när det är löning och modehuset har öppnat :) och så kanske jag ska dammsuga lite också :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0