091003

ajdå bloggen har varit död alldeles för länge igen.
idag var en dålig dag, trodde jag skulle börja jobba vid nio idag så jag åkte till jobbet och satte igång, när klockan hade blivit halv 11 så kom vi på att jag inte började förens halv 12 gaah, ja det var ju bara att jobba på ändå, för lite personal för att räkna bort dom timmarna.. och jag som släpade mig upp alldeles för tidigt för att kräla av trötthet in i duschen och sen tvinga i mig en macka med ögonen i kors, hade jag istället varit mer uppmärksam på mitt schema så hade jag kunnat sova tills jag vaknade sitta i lugn och ro i köket och lyssna på radio läsa tidningen och dricka kaffe, oj jag insåg just att det är dags att prata pension :)
denna veckan har varit onyttigare än vanligt och fast jag har skaffat gymkort har jag bara tränat en gång, jag skyller det på emma hon är sjuk, men på måndag då jävlar!!
i tisdags åkte mormor in med ambulans till sjukhuset, jag kunde inte komma upp och hälsa på henne för henke var magsjuk, men jag ringde till henne och det var ganska bra!


Kommentarer
Thezze

Men oj, att jobba lite extra gör ju inget om man får pengar för det, för det kommer du väl att få?

Vad har hänt med din mormor, inget allvarligt hoppas jag? magsjuka är ingen höjdare, hoppas att han mår bättre nu...vart har du skaffat gymkort nu? många frågor blir det...Kram

2009-10-04 @ 13:34:19
URL: http://theesfeez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0