var var jag!?

i fredags var jag och elin (på jobbet) på harrys, spelade lite bowling och hade superkul :)

i lördags skulle jag varit ledig men fick hoppa in och jobba för det var kaos på jobbet, kul :)
idag vaknade jag vid 9, och vid halv 10 kom jag på migsjälv att bara ligga kvar i sängen och fundera, så jag gick upp och satte mig i soffan istället, 45 min senare ringde emma mig och då kom jag på att jag hade suttit i soffan och bara tittat och funderat, minns inte ens vad jag tänkte på, tv:n var inte ens på, det känns lite läskigt, har varit riktigt deppig idag med, har inte varit sugen på att göra någonting..
det ända vettiga jag har gjort idag är att sy lite på min maskeraddräkt, den är dock inte klar, och jag är inte alls nöjd med den, men nu har jag lagt ner både tid och pengar på den så nu får det bli den. det kanske går hem, jag vet inte.
i morgon är jag ledig och det är min 5:e lediga dag i rad, känns inte alls kul med så mycket ledighet..
men emma och jag ska åka till ullared i morgon och det ska bli jättekul, hehe
på fredag blir det maskerad här hemma hos mig. det ska bli jättekul verkligen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0