ännu en uppdatering

en ledig dag idag, blir att ligga i soffan och kolla på inspelade program som jag inte hunnit kolla på. ikväll blir det träna drill och skivstång, på tal om drill så har det största som någonsin kan hända hänt, haha kanske inte det största men klara kan inte vara med på kulijul vilket innebär att jag kommer att få hoppa in, och jag är galet nervös :)
i torsdag var jag och henke på bröllopsfotografen, fasen vilken kul film!! riktigt riktigt bra. innan bion åt vi (bara på zorbas, men ändå) det var en jättemysig och helt perfekt kväll!


Kommentarer
Johanna

VAaAAd kul!!!! Då får du lite extra pepp med jue! :D Så spännande! :D

2009-11-02 @ 13:41:27
URL: http://mintidinorge.blogg.se/
Johanna

Sååå Kul! Lycka till!!! :D:D:D

2009-11-02 @ 13:47:50
URL: http://mintidinorge.blogg.se/
emelie

ja det är jätteroligt, jag är verkligen jätteglad, men så otroligt nervös.

2009-11-02 @ 15:39:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0