091130

i torsdags var jag och karin på julmarknaden på slottet, supermys och jätteroligt vi hittade "maskeradmasker" och shit vad vi skrattade, lägger ut en bild, men den är inte alls lika rolig som i verkligeten, men lite kul är den


hela kvällen letade vi efter knäckäpplen, karin har aldrig smakat det, och för mig är det inte julmarknad utan.. eller jo för det finns aldrig att få tag på längre, men iallafall så upptäckte vi när vi gick hem att dom fanns utanför slottet hela tiden, och att dom var slut "_ jag var riktigt besviken!! men jag fick glädjas åt min mask istället.

karin och jag har för övrigt startat en liten bokklubb kan man säga, hon ska läsa twilight böckerna för att jag ska ha någon att diskutera dom med, känner ju ingen som är intresserad, och jag ska läsa bibeln som karin har läst typ hela och så ska vi diskutera den, har hittills kommit till första moseboken 10, sidan 20. det är riktigt intressant faktiskt men den är sjukt skum!!

helgen har varit fullproppad men jobb, och det har varit helt tokigt i den lilla butiken, nästan som nyöppning igen "o men det är kul men lite fart.

har skaffat min en "blädder-alarm-klocka" som man får trycka på en knapp varje dag för att det ska bläddra fram till nästa dag, den är helt manuell alltså, det har resulterar i att jag har sovit lite dåligt dom sista nätterna, men fösta natten var värst, ville bara trycka på knappen för att bläddra fram till nästa dag, haha, men när klockan slog 24 så kunde jag ändå inte göra det, det känndes inte rätt, så jag somnade och vaknade massa gånger under natten för jag så gärna ville trycka på knappen, när jag vaknade för 100 gången och klockan var 05 så gjorde jag det, tryckte fram en dag, men jag fick lite ångest, men när jag slutligen vaknade och skulle gå upp kom jag på att jag bara hade bläddrat fran datumet inte veckodagen så då fick jag trycka en gång till :)

i morgon är det 1 december då får man öppna första luckan i julkalenden, om man har nån, det har inte jag, men därimot får jag trycka på 3 knappar på min blädderklocka, :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0