091123

i fredags var den stora dagen kommer som jag väntat på hur länge som helst, premiären av new moon, emma och jag tänkte lyxa till det lite innan bion började så vi käkade på table 20 och jag var med om en sjukt omogen händelse,


emma skulle stoppa in mat i munnen som tydligen var för varm, men det märkte hon inte förens det var aningen försent så hon ångrar sig och tänker ta ur gaffeln ur munnen igen, jag börjar ju självklart skratta för det såg riktigt kul ut, samtidigt som jag dricker, och då börjar emma som har stoppat tillbaka maten i munnen igen också att skratta och gör ifrån sig ett "gris-grymt-skratt" ljud och då börjar jag skratta ännu mer och emma med som råkar spotta ut mat över hela bordet, och sen krattade vi ännu mer. jag skämmdes så galet mycket, för det är så omoget betende på resturang, men det var sjukt kul, och det går ju inte att sluta skratta när man är med om en sån grej :)

men så iallafall när vi sitter i biosalongen och folk börjar välla in så går det fram 4 personer och ställer sig på scenen och tycker att alla ska ställa sig upp och sjunga för deras vän som fyllde 18, alla reste sig upp och började applodera och sjunga, skitskumt, jag varken sjöng eller stod upp. nä sånt trams går jag inte med på!!

filmen var helt otroligt, verkligen över mina förväntningar och så sjukt mycket bättre än twilight, den höll sig mycket mer till boken, och den var bara helt galet bra, vill gå igen!

i lördags var jag hos min fina fina vän elin som fyllde 20 i torsdags, jag fick se hennes och kalles nya och helt otroligt fina lägenhet mitt i stan, och vi dansade och sjöng lips och jag hade skitkul, kvällen avslutades på olearys :) elin som är en klänningstjej och alltid är upp över öronen snygg hade fått mig som är en "jeans-och t-shirt" tjej att ta på mig klänning och klackarskor, kul kul!

igår fyllde min kära mor år och henke och jag var i kyrkan och lyssnade på när kören som mamma och mormor är med i sjöng, trevligt.

idag har jag varit ledig och jag har inte gjort nåt på hela dagen, gutt tycker jag, men jag har igentligen massa saker jag borde ha gjort. det tar jag tag i nån annan gång :P


idag är det 9 år sen min goa kisse Julius gick bort "_ så nu ska jag ägna honom en tyst minut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0