091117

inatt satt jag uppe till typ kvart över 05 och kollade på en livestreaming från röda mattan i los angeles på new moon premiären, det var mycket kul och drygt, kollade dock inte på hela. men det var kul att se hur alla kändisar rör sig på röda mattan, det är sånt man inte ser på bilder och sånt :P

idag har jag varit hemmafru, har tvättat hela dagen, städat och lagat mat :) på tal om tvätt när jag kom ner till tvättstugan och skulle byta till nästa tvätt upptäckte jag att nån har slängt ut min tvätt och börjat tvätta sitt eget. jag blev helt förvirrad och tänkte om jag hade tagit fel på dag eller nåt, men icke, det var min tvätttid, och jag blev så förbannad så jag stängde av hennes mitt i, och slängde ut det. sen när jag kom ner sista gången så såg jag att hon hade skrivit en "förlåt-lapp" det var hon som hade kollat fel dag, men man dubbelkollar väl ändå så att det är rätt dag innan man slänger ut nån annans tvätt ur maskinerna "w

allt med tvätten tog så lång tid så jag missade träningen!!

men i morgon ska jag på lunch-skivstång :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0