091115

i fredags var det maskerad här hemma hos mig, hade en jättekul kväll, det var min första maskerad :)
sydde min kostym själv, den ska föreställa Eva, men det är ingen som hittills har misstagit sig på det :P
i torsdags var jag på stan med karin, kom påstår att det var hennes turdag, för vi kom in till stan ca 13 och parkerade vis stationen, sen går vi på stan och vid typ 14.45 frågar jag karin om hon la i några pengar för parkeringen, och hon bara skriker nej och börjar typ springa, när vi är mellan larmtorget och stationen möter vi carpark-tanten som är påväg därifrån, och då tänkte vi att då var det kört och karin hade ju lätt fått böter, men när vi kommer fram är det helt tomt på rutan. Ingen böter, karin blir så glad för hon haft sånt tur och börjar på om att det är hennes turdag, så hon köper en triss-lott, och vinner 100kr!
jag tror ändå att hon kommer att straffas mycket snart, för sån tur har man inte så att carpark missar att böta när man stått i nästan 2 timmar, det måste ske.
förra veckan var jag ledig 6 av 7 dagar, inge kul, denna vecka ser inte mycket bättre ut, men sen drar det igång igen. tycker inte om att gå utan jobb..
i morgon blir det en fika med sanna, och sen massa träning på det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0