nytt inlägg

igår efter jobbet åkte jag till karin och statoil och hängde hos henne för jag har inget annat liv. karin är så kul, hon snackar med alla kunder som om hon känner dom, och hade jag inte vetat så hade jag trott att hon gjorde det, haha gutt för det var inte så mycket kunder så han snacka lite och dricka kaffe också, och nästan en hel cigg, för det är ju tydligen då kunderna måste ramla in.

efter att karin hade bommat igen macken och kolla ca en miljon gånger qatt det verkligen var låst så åkte vi till linn på lite fest, det var mycket kul och givande för vi snacka massa religion. träffade jif där också det var mys för det går alltid så länge mellan varje gång vi träffas.

igår köpte jag äntligen mina älskade Nike skor som jag har kollat in alldeles för länge, men nu är dom äntligen mina, jag älskar dom!!


Ingen dålig shopping idag heller, har köpt ett nytt playstation, det gamla råkade tyvärr ut för en olycka på nyår, och självklart ett nytt singstarspel. och så har jag köpt en kofta :)

ikväll blir det att dricka vin med emma och sjunga singstar som en galning har ju laddat sen nyår.


Kommentarer
Karin

Hahaha. Det låter ju som om jag är psykiskt sjuk. men skit samma :D haha Det var askul att du kom :)

2009-06-15 @ 00:07:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0