Midsommar

i fredags var det midsommarafton, och för mig började den dagen med jobb 11-14 (meningslöst pass) det var riktigt drygt för det är ju ingen som åker och shoppar på midsommar, det är ju bara sånna "sista-minuten-shoppare" dom som har glömt grill, grillkol, tändvätska, brassestol, osv. sen när jag slutade åkte jag till mammas kollo och åt lite midsommarmat, fikade och skämdes ihjäl när mamma dansade runt stången. efter det så åkte vi till city gross och inhandlade kalasbyxor och hårfön så att jag skulle hinna duscha för sen åkte henke och jag till sanna och satt där och drack lite vin :) det var jättetrevligt men vi kände ändå tillslut att vi ville åka till öland, så då bar det av dit, men fy fan det ångrade jag lika fort som jag kom typ för det är verkligen inget att ha där, så vi åkte hem ganska så abrutt igen, men det var ändå en lyckad kväll men mycket vin och skratt jag hade skitkul :)

igår var vi hos henkes föräldrar och åt bakad potatis sjukt gott, sen hyrde vi lite film bla Twilight och den var riktigt riktigt bra.
ska straxt åka till jobbet nu, får väl se om det är nåt folk, men jag tror inte det, för det nya reklambladet har nog inte kommit ut till folk än..

en bild från midsommar med, resten finns på bdb.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0