Jag har skaffat blogg!!

jaha då var man med blogg då. känns skumt.

den enda anledningen till att jag skaffat mig en blogg är att det damp ner en liten liten bloggdator i våran brevlåda igår (nej det gorde det inte alls för henke hämtade ut den på pressbyrån) men iallafall så kan man ju undra vad vi ska med en 3:dje bärbar dator till, ingen vet, men har man en bloggdator så klart att man ska ha en blogg!

ska åka till jobbet om 1-1½ timme beroende på om jag ska cykla eller ta bilen. den yttre emelie och min portmonnä vill att jag ska cykla, men jag känner mig lite lat idag och vill hem snabbt efter jobbet..  om allt går enligt flanerna så ska jag laga mat ikväll.


Kommentarer
Karin

Woho! Äntligen

2009-06-11 @ 23:49:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0