galna pansionärer

blev att ta bilen till jobbet lat som man är. det har kommit ut ett nytt reklamblad idag och just nu har vi erbjudande på 1½ liters sprite, dom kostar bara 5:- st exkl pant (2 kr). det är även så att man bara får ta max 4/ hushåll, det är så himla kul att se alla giriga pansionärer som är så glada i läsk. dom delar upp sig i 2 i kön och köper 4 stycken var och spelar på som om dom inte känner varandra haha andra går in 2 gånger.. som om jag inte skulle känna igen dom, sen gnäller dom över att dom kostar 7 kronon när det står 5 på skylten och tycker att vi lurar dom, men herre gud vilken butik skriver ut priser inkl pant?? jag vet ingen butik som gör så.. blir så trött.

skulle kunna sitta en hel dag och bara skriva om idiotkunder, men det orkar jag inte.


Kommentarer
Anja

de mest gripande och innehållsrika blogginlägg jag läst min vän

<3

2009-06-30 @ 01:36:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0