årets första dopp.. not

i måndags fick jag veta att twilight filmen var baserad på en bok, så jag åkte till bibblan och kollade om den, men det visade sig att den var mer eftertraktad än jag trodde för det var 16 stycken som stod i kö på den, så jag åkte in till stan och köpte den för 79:- mer värt tycker jag än att vänta i typ ett halvår "_ har bara kommit till sidan 98 av 416 men den är riktigt bra, och lyckligvis nog nästan exakt som filmen, fast man fattar mer i boken, det blir mer förklarat :P har sett filmen tre gånger nu för emma och jag hyrde den idag, och hon tyckte också att den var sjukt bra, så du är det bara karin kvar :)


idag jobbade jag 06-10 vilket var sådär för jag fick bara ut 3 pall när jag skulle få ut fyra, det var skit, men slutade som sagt vid 10 så jag har legat och solat hela dagen idag, gött att det blåste så mycket också för slipper man bada :P me like!!

nu ska jag lägga mig och läsa ett par sidor till, börjar 6 i morgon med. Och just det ja, har fått lite klagomål från midsommarinlägget Emma var ju självklart med och firade :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0