Uppdatering för bövelen!!

jag har haft lite ledigt från bloggen, men nu ska jag skriva  allt som har hänt.

torsdag 25/6:
sanna och jag tog en fika på corner och snacka lite skit, förflyttade oss lite senare till oleary´s och tog en öl istället, lyckades få tag på två platser trots att det var ca 1000000 folk på larmtorget eftersom att det var sån typ musik på larmtorget.
vi blev kvar dör ett bra tag och tillslut var det bara kanske 4 bord som folk satt vid, och helt plötsligt så kommer allan svensson (gustav i svensson svensson) och går över larmtoget, det var ju lite kul men som kom han och även claes ljungmark (hästen i andra avenyn) och satte sig vid bordet precis brevid oss, kul och så snackade vi lite med dom, inte typ "ååh du är en kändis och jag har sett alla avsnitt av andra avenyn" haha utan vi snackade om typ finanskrisen :)

Fredag 26/6:
låg på kollo och läste i den andra twilight boken, jag slukade ettan ganska fort, sjukt bra bok. sen iallafall åkte jag hem och fortsatte hemma, henke ringde mig och berättade att han var påväg hem och skulle vara hemma innom typ 10 min, iallafall inte mer med det, så ringde han en stund senare och bara
 "emelie hur har du parkerat din bil!?"  
"vadå menar du? jag har parkerat den bara"
"kolla ut på din bil"
jag kollar ut, men ser ingen bil där jag hade parkerat min, och anledningen till det är att jag inte kan se gatan från förnstret här uppifrån
"jag ser inte min bil, vart fan är min bil??"
jag springer ut och där står henke och johan bakom min bil som don puttat upp på parkeringen igen, den hade alltså stått och ockuperat mitt i gatan :O mitt i gatan!!! haha jag fattade ingenting, och kommer inte ens ihåg vad jag gjorde efter att jag kört in bilen på parkeringen men iallafall så hade jag glömt lägga och lägga in P, eftersom att min bil är en automat så måste man lägga i den för att bilen inte ska rulla iväg "_

Söndag 28/6
idag var jag på ölands djurpark men mina kusiner, det var ganska kul, vi kollade på djuren och åkte karuseller, jag blev biten av ett får hehe :P och så badade vi, åkte rutshekanorna (stavning?) kul men henke är rädd för sånt så han åkte inte, vilket känns jobbigt för mig, för jag vill ju inte lämna honom ensam samtidigt som jag vill åka.

Måndag 29/6
emma och jag var på genrepet av svensson svensson på semester, sjukt kul skrattade en hel del, sen kom henke in till stan och han, jag och emma satte oss på söderport, det var trevligt.

Onsdag 1/7
första dagen på semestern.. trodde jag iallafall nejdå fick hoppa in och jobba 06-07.30 haha skulle vara hos frisören 08.00. som vanligt blev inte frisören riktigt vad man tänkt sig, men detta tog ändå priset, skulle färga och slinga och klippa mig, frisören hade fått för sig att jag ville bli blond medans jag satt och sa att jag vill absolut inte bli blond utan jag vill ha typ den hårfärgen som jag har men samma färg på hela håret eftersom att jag hade blont i hårbottnen, rödbrunt på mitten och sen svart längst ner. så jag ville egentligen inte göra nån stor förändring, men ändå gick något mycket snett.

föreefter

kändes inte alls bra med hårfärgen när jag gick därifrån och bara tanken på att det skulle blekas i solen fick mig att må ännu sämre. efter frisören så åkte jag och emma till lindsdal och åt en gyrestallrik, så sjukt gott :)

Torsdag 2/7
idag gick jag upp hyffsat tidigt för att packa det sista eftersom att henke och jag skulle åka en sväng till chania, men först så åkte vi förbi henkes parents så fick hans mamma klippa av kalufsen han hade uppe på huvudet. men direkt när han var klar så kastade vi oss in i bilen och började vår resa mot norrköping, det var därifrån vi skulle flyga. flyget blev 1 timme försenat och avgick klockan 18.00 så vi var inte framme på hotellet förens etfer 01 nångång. vi bodde på ett hotell som heter achilles plaza som ligger i kato stalos på chaniakusten, det var ett supermysigt litet hotell med typ kankse 20-25 rum och en liten pool. helt perfekt :)



vi såg inte ett moln på hela veckan och det var minst 35 varje dag och vindstilla, så det var sjukt varmt!!

Fredag 10/7
tilda är i stan så vi gick ut, först kom hon hit till mig sen drog vi till amanda som hade lite förfest med ganska mycket folk för hennes lilla stuga, vidare sen blev vallen vilket jag var mycket skeptiskt till i början, jag hatar ju att dansa, men tilda lyckades som alltid att övertala mig, och jag hade så sjukt kul, det var länge sen jag hade så kul ute. 

detta blev ett långt inlägg men du har jag uppdataerat lite iallafall :) 


Kommentarer
Thezze

Vad kul att du har uppdaterat =) jag har väntat på det då det ju var evigheter sen sist vi träffades men det får vi ta tag i igen =) kram

2009-07-11 @ 15:00:13
Thezze

Jag har en fråga: får jag länka din blogg från min blogg? ville bara fråga innan =) kram

2009-07-16 @ 07:36:27
URL: http://http://theesfeez.blogg.se
me

haha ja det är väl klart att du får!!

2009-07-22 @ 16:11:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0