ny människa

i förrgår fick jag någon slags uppenbarelse, jag ska bli en bra människa hade jag tänkt, jag ska bli hälsosam och med det sluta röka, när paketet är slut förstås (5 kvar) känns skitpepp!! dock ska jag inte bli snäll för det känner jag inte alls för och så har jag testat innan och det funkar inte för mig..

sanna och jag var på oleary´s igår det var naajs, men det kom fram en massa sluskiga killar som först verkade trevliga men sedan visade sig vara det motsatta, fy fan säger jag bara.. usch!

idag trodde jag att jag skulle jobba 14-19.10 men ICKE vid kvart över 12 så ringde emma och undrade vart jag hade tagit vägen, då har jag inte fått det nya schemat som alla ändringar har gjorts på, så det var inte helt och fullt mitt fel, men ändå surt.

ikväll åt henke och jag tacokyckling, så gott men jag skar mig asdjupt i fingret, fick typ värsta chocken hehe 

nu ska jag åka hem till emma och eventuellt röka upp mina sista cigg.


Kommentarer
Thezze

Jag tycker visst att du är snäll =) vi är helt enkelt snälla mot de vi vill, =P allt bra annars? Var länge sen nu..Kram

2009-07-25 @ 10:09:15
URL: http://theesfeez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0