måndag

igår var det söndag, det är helt sjukt men jag har ingen koll på dagarna alls längre har inte kommit in i det igen efter jag kom tillbaka från semestern "_. men iallafall igår var det söndag och jag jobbade till 15.00 sen åkte jag ut till morfar och fikade lite med hela släkten min moster fyllde år så vi firade henne lite. jag lyckades komma undan med en kaka :). när vi åkte hem tog jag med mig dick i min bil och det blev så att han hängde med hem och speade guitarr hero, mycket roligt men jag vann hela tiden, och henke är en riktigt dålig förlorare, haha :P



på kvällen gick jag och emma en sväng det var ju världens "walk-väder" gött, efter det åkte vi bort till karin på macken och jag råkade ta en cigg, men idag är det måndag och man ska alltid börja på en måndag så jag känner ingen ångest eller misslyckande där inte hehe.

idag har det varit helt galet mycket på jobbet så jag känner att jag hade behövd dela mig i typ 7 delar eller nåt känns ju inte så bra att bara vara två personal från klockan 15 när det är löning :S men men, det var en såndär "snusk-skämt-dag" uscha haha det var en tant som frågade om någon vara när jag satt i kassan så jag visade henne bara vägen och när hon kom tillbaka tomhänt frågade jag
"hittade du!?"
tant: "ja men den var för stor och bred"
och då vänder sig en gubbe mot mig och säger "den kan väl aldrig bli för stor och bred!"
usch! usch! usch! usch!

sen när vi hade stängt och robert och jag var inne på kontan och fixade det sista, så tog han tidrapport-pärmen och då tänkte jag att han kunde skriva ut mig med så då sa jag:
"ååh ta mig med då!"
och då svarade ju kan självklart "vart vill du att jag ska ta dig?"
omg haha jag blev helt chockad haha :)
ja sån var min dag, funderar på att gå en sväng men vi får se..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0