jag är kass.

jag är verkligen urdålig på att hålla denna bloggen levande :S men jag ska skärpa mig jag looovar!!'

karin och jag drog till stockholm i måndags och kollade in britney spears, det var det galnaste jag varit på, verkligen en livsupplevelse :D när vi skulle åka hem på tisdagen så höll vi verkligen på att bissa bussen, och det säger jag utan att överdriva ens lite :O men lyckligtvis så hann vi med den :P

sen hände det inte så mycket mer den veckan förens torsdag då henke och jag firade våra 5 år tillsammans, eller vi friade inte så mycket men det var våran dag. i fredags då jag blev ett helt år äldre, och det skulle ju givetvis firas så det blev en mysig fika i parken med mina sjukt underbara vänner, jag hade verkligen den bästa födelsedagen i mitt liv! så kul, och helt sjukt fina presenter.

i lördags åkte henke, jag, emma och robin till hultsfred för att gå på metallica det var kul, men blött och kallt. :)

sen i söndags skulle jag fira min födelsedag men släkten, vi skulle vara på kollo och grilla lite korv bara, men när jag vaknade av att mamma ringde och märkte att det regnade så fick jag panik, då kunde vi inte vara på kollo så vi var tvugna att vara här hemma, det var bara att börja städa direkt, för lägenheten såg på riktigt ut som att tredje världskriget hade brutit ut, det tog verkligen hela dagen att städa och jag fick hela tiden hämta henkejävel i soffan som hela tiden smög iväg för att kolla på tv, men allt gick jättebra och släkten fick se lägenheten för fösta gången, och jag fick jättefina glas av henkes föräldrar bla.

i måndags var semestern slut och det var dags att börja jobba igen, vilket jag inte hade nåt emot för jag hade längtat lite efter jobbet och mycket efter elin!! men fick dock veta att henke ska sluta och det suger verkligen för han gillar jag verkligen!!

igår hade min mamma fixat ett litet party med mary kay (haha alla vet ju min historia med mary kay) men jagkom iallafall, vi skulle bada fötterna och lite sånt :P jättemysigt haha gick sedan därifrån med en räkning på 733:- ajdå, inte kul för min plånbok men skit samma. haha

i morgon är jag ledig och då ska jag gå på kalmar marknad :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0