are you kidding?

jag jobbar på, och det är verkligen kaos på rusta dessa dagar :O men hellre kaos än att det är helt folktomt, suzane reuter var inne och handlade av mig både igår och idag, ballt, men jag tycker att hon är lite läskig "_ haha

idag var jag och henke och köpte en ny tv, en såndär LCD-tv, vi har haft våra knabb om det, för jag förstår inte grejen med en platt tv, jag tycker inte att det var nåt fel på en klumptv alls, men men vi var verkligen i behov av en ny och det går ju knappt att få tag på en klumptv heller, nu sitter vi här med en 40" platt-tv :)

igår kväll power-walkade jag bort till emma, jag kan säga så mycket som att skulle kunna göra vad som helst (vad som heeeelst) för en cigg, Men jag gjorde det inte jag stod emot, (eller egentligen inte för jag kännde att jag inte orkade gå hem så jag skickade ett meddelande till henke och frågade om han kunde komma och hämta mig, och så sa jag till emma att ifall han säger nej (vilket jag visste att han skulle göra för han ringde ett tag innan och sa att han skulle gå och lägga sig), så skulle jag ta en cigg, och om han sa ja och skulle hämta mig så skulle jag inte ta en cigg. Henke var ju inte allt för sugen på att komma, precis enligt mina planer, men när jag sa att jag skulle ta en cigg eftersom han inte kom så hoppade han in i bilen direkt. haha.  men jag måste erkänna att när man är så röksugen så att man känner för att slå ner sin bästa vän och fly landet med ciggen så känns det meningslöst att sluta för det känns som om suget aldrig kommer gå över, haha säger jag dag 2, kanske är värt att ta upp igen om typ 2-3 månader :/

idag frågade jag min "magic-eight-ball" om jag skulle få ligga ikväll, och den svarade mig "are you kidding" livet suger ibland alltså, men jag ska fråga igen om en liten stund :P haha, det var nog allt för mig.


Kommentarer
Thezze

Haha, ditt liv är inte lätt du vännen =) men det är roligt att läsa om det för mig =P

Du är duktig du som försöker stå emot röksuget och du är jätteduktig som är ute och promenerar, önskar att jag kunde göra det jag också, skulle behöva det =) Kram

2009-07-29 @ 15:53:58
URL: http://theesfeez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0